Malam Perpisahan Pelajar2 STAM 2012

Thursday, October 25, 2012 Rahim Aim21 0 Comments


Assalamualaikum!!!!entry kali nie kesinambungan drpd entry sblum nie iaitu perjungan stam baru sahaja tamat.....untuk pengetahuan geng2 semua....majlis nie di adakan pada sblh malamnya after isya` di dewan yang serba indah iaitu DEWAN AS SALAM...nak kata sedih time majlis nie..xjugak...coz pd bc....ianya bukanlah sekadar perpisahan..tetapi ianya adalah permulaan bagi sebuah persahabatan....coz..walaupun slps nie kiteorang da x berjumpa...tapi..andai dtkdirkan kami bersua kembali..ianya akn lbih mnguatkan ukhuwah persahabatan di antara kami lagi selepas ini...INSYAALAH...walaupun hakikatnya...ramai yang xske bc kat skolah....ewm(bc pon xtaw knapew..apewlah dose bc pada diorang)....tapi x mgapa....high school is over right???hehe...lantak pi lar sama diorang..hahaha..(joking)...

nie sdkit sbnyk bingkisan gambar sepanjang majlis tersebut:




2 gambar di atas adalah gambar b-b-q chiken wing..
p/s:
majlis da abes pon x siap2 agi masak..ish3






gambar2 di bawah adalah semasa di dalam dewan:









gambar di bawah nie plak...time nyanyi lagu 1st edition ft aizat amdan-perpisahan...sempena lagu tema majlis malam tu..:



p/s:
sorry camera xberapa jelas coz guna phone jew...

gambar kat bawah plak gambar after majlis:








kalaw geng2 perasan..(kalawlar...)kan gambar di ats ada prop warna pink seakan purple gitu...itu prop pengantin yang di sewa..hehehe(blom ape2 da guna prop pengantin..adoyai..)..n law geng2 prasan jgak..gambar bc langsung xdew dlm entry kali nie...huhu...(sdih la jgk..xdew yang nak amek gambar bc..)..tapi xpew..cam yg bc kata...bc pn xtaw..napewla ramai yg xske bc..tah pew la dosa bc...tapi xpew..asal diorang hepi..bc pn hepi..buang yg ngatif..jadikan ianya pembakar smgt untuk trus maju ke hdpn...

P/S:
     sorry coz gambar byk yang xjelas....amek pn gna phone galaxy y jer...law gaxy lain mungkin lagi ok kot??haha...maybe nak bli phone baru lar ujung taun nie..haha....idup kita nie..xkn sempurna tanpa kawan2 di sisi..coz mcm2 warna n corak yang dtg drpd mreka untuk mewarnai khidupan kita....

my quotes for u guys:
   

wash out the negative thingking from your mind`s...........
change it into something 
that can change your life forever.........


ADIOS..............MAASSALAMAH...................

0 orang telah tinggal komen: