Orange MADNESS melanda hidup bc....

Monday, December 17, 2012 Rahim Aim21 0 Comments

Assalamualaikum!!!!!wow..sjak2 bc wat blog bc ala2 orange chocolate nie....bc jatuh cinta pd warna orange....(sweet x??))hahaha....



nampak x baju dgn sandle yang kat atas tue???(xnampak alamatnya korang rabun trul lar..haha)...dua benda kat atas tu..bc bli smlm..time pi bazar kat tmpat bc...last day pnya bazar...so.saje jalan2 ngan family pi sane...mcm2 ada,,,nampak x tulisan ANIMERO kat baju tu???yang tu bc mintak kdai tu tlong cop kan..(xperlu tawla napew bc plih animero..bc sndri pn xtaw...haha)...

kat bawah nie serba sdikit tentang gambar kat bazar yang bc pergi...


nampak x apew yang plik kat gambar di atas nie??hahaha....


da last day pon masih bnyk lagi yang blom terjual...


gambar kat atas nie bc nak citer tentang patung berdiri tu....time nie ada la budak2 laki..(rasenya pmilik kdai tu....diorang paasng salah satu patung tu....klakar giler..patung tu dri..then kpalanya goyang2..haha


jersey bola...
dari kiri: itali... German... Belanda


kdai nie  bnyk baju..tapi..xdew satu pn bc berkenan


hah!!nie part yang syok....di tgh2 bazar..terdapatnya kdai yang bernama 
"DR ICE BLANZ"
bc x bli pn..saje jer snap gambar...biar kdai nie femez..haha

so..apemcam entry bc nie??hahaha..geng2 plak..korang wat pe je smlm???warna pe yang korang minat n knpe minat??share2 la dgn bc k??xmolah sombong2.....bc xske orang sombong!!!!!huh...(bc srius..)..hahaha...

Hidup bagaikan pusingan roda....
kala di atas..kala di bawah....
jangan pernah rasa kamu da hebat pabila berada di atas..
ketahuilah....kehidupan itu milik Allah...
Allah mampu mengubah segala sesuatu...
dengan sekelip mata......

ADIOS.......................MAASSALAMAH......................................



0 orang telah tinggal komen: