AJL 27....Setelah Tirai Dilabuhkan...

Monday, January 07, 2013 Rahim Aim21 2 Comments



Assalamualaikum!!!pertama sekali..bc nak ucapkan tahniah buat yunalis zarai(betul ke bc eja ni??huhu..)atas kemenangannya buat julung2 kalinya di atas pentas AJL sebagai juara....tak lupa juga buat Aizat yang telah menyanyikan lagu yuna n menjadi pengganti yuna....terbaik la aizat(2-2 bc minat..hehe)..

berikut adalah senarai pemenang :

Juara AJL 27 :



Terukir Di Bintang : Aizat Amdan
komposer dan penuls lirik : yunalis zarai

naib juara :



idola : Azlan & The Typewriter
komposer :audi mok
Lirik : azlan

tempat ketiga :



ku akui : hafiz
komposer dan penulis lirik : ajai


vokal terbaik : Hafiz...(as usual lar kan..sape lagi kalau bukan dia..)

persembahan terbaik berdasarkan undian "SMS" :black ft RJ-Teman pengganti
(yang ni bc terkejut....tak best la persembahan tu..lagi best persembahan bo amir yang bawa lagu bertajuk "LAGU"...xpun aizat punya persembahan yang memukau tu....(mengikut pandanga bc lar..huhu)....


conclusionnya..bc puas aty dengan para pemengang malam ni(kecuali pemenang persembahan terbaik tu....grrrrr!!!.....)yang penting hafiz kalah(..tak tawla nape bc nak sangat tgk hafiz kalah....)..and the best part of it...azlan and the typewriter dapat no. 2!!!!!!kalahkan hafiz...n paling best lagi....ombak rindu tak menang!!!huuhuuuu!!!!(nada hepy giler..haha).......cuma sedih jew lar..lan tak dapat vokal terbaik..huhu......

bc tidur dalam keadaan tersenyum malam ni..hehe..my favereto song menang iaitu TERUKIR DI BINTANG....win this tournement..(Da mcam perang plak..haha...)...mksudnya menang pertandingan ni lar...hehe...tahniah!!!tahniah!!!tahniah!!!!tahniah sgt x99!!!(banyak sangat tahniahnya..haha)...

quotes kali ni bc petik quotes AJL 27 :


Gabungan Seni Dan Muzik


p/s :
mcam bukan quotes jer..hahaha...lantak lar...muahaha...

"ewm...sesape yang nampak bc ceria...bukan bernakna..kesedihan yang bc lalui da hapus..tetapi..bc perlu ceriakan dri bc sndri untuk hadapi hari2 yang mendatang...kesedihan kehilangan si dia.......mengajar bc 1001 pengajaran....andai takdir bc bersamanya...harap sangat Allah...kuatkan jodoh antara kami..tautkan hati kami agar sentiasa bersama..selamanya...."


ADIOS...........CHEER ALWAYS..............MAASSALAMAH....................................

2 comments:

  1. best tgk AJL smalam. . lain dri yg sblumnya..mmg gempak AJL semalam...
    gbungan lmpu2 kt atas pntas..6pk menarik,,,mcm real aje

    ReplyDelete
  2. taw xpew..memang best pun..paling best time aizat nynyi..terpegun bc dbuatnya..hehehe....

    ReplyDelete