Wajah Baru....Jiwa tetap sama...

Tuesday, November 12, 2013 Rahim Aim21 0 Comments



Assalamualaikum!!!kepada follower2 BC sekalian.....mulai detik ini...Blog bc berwajah baru..URL pun ber alamtkan URL baru..(hahaha..saje ngengada tukar..)..bukan pe..biar nampak lebih matang sikit la kan..da duk U la katakan..hahaha..tapi..korang jangan risau..Saya tetap orang yang sama,berpaksikan gaya penulisan yang sama....berorientasikan kisah kehidupan semasa...serta berteraskan gelak ketawa yang tidak kering gusi hendaknya..hehehe...

First of all....knape saya plih warna hijau?apakah saya sudah tidak suka akan warna oren lagi?tidak sebenanrya....cuma..saya rasa..warna hijau..warna yang agak mendamaikan hati serta jiwa-jiwa yang bakal membaca entri2 terbaru di blog saya..(harap macam tu la..haha)...so...korang jagan pulak pelik ok? :)

hah!!knapa saya letak gambar header macam tu?(ada ke yg tanya ek?hahaha)..sebab...saja..suke2..(skati aku la..korang kesah apa..haha)...

harap sangat lepas ni,,,bertambahla follower saya.....n paling penting..tolong r..tinggalkan commnet bagi setiap entry saya...x ksian kat saya ke???huhuhu......

Berubah itu tidak salah,
Yang salah adalah,
Mereka yang menghalang kita untuk berubah...

so..that`s all from me gang......MAY ALLAH BLESS US....MAASSALAMAH...........

0 orang telah tinggal komen: