Coretan ditulis,Tiada Komen?

Monday, January 20, 2014 Rahim Aim21 3 Comments



Assalamualaikum....readers2 semua da makan ke belum....ini ada dedak sama sekui,hah!makanlah... hahaha... sorry melalut tetiba.Hye,selamat kembali membaca ENTRY daripada saya.hari ini,saya ingin mengetengahkan suatu tajuk yang ada sesetengah blogger hadapi iaitu,CORETAN DITULIS,TIADA KOMEN.Walaupun apa yang ditulis,ramai yang membacanya(sama ada secara sengaja mahupun tidak,mungkin TERKLIK ke?)akan tetapi,apakah tiada pun yang ingin mengulas tentang entry tersebut?

Saya juga merupakan salah seorang yang diperlakukan begitu,mangsa keadaan globalisasi semasa,(hahaha..sedih x ayat saya?ngee~)haha..tapi,aiman tak kisah(ayat klishe bila hati mengharap..huhu).Teringat pula lawak daripada kumpulan SHIRO pada MLM 2013 yang lepas.nak tahu apa lawaknya?tonton video di bawah ini :
video

So,apa tunggu lagi,komenlah dengan segera,hehe.Akan tetapi,kekadang terfikir,apakah penulisan saya tidak menepati piawaian antarabangsa dunia blogger untuk diulas serta dikomen?Apakah penulisan saya tidak berkualiti dan tiada kuntiti?Ewm,Allah sahajalah yang tahu.Ni hah,ada pantun untuk semua... :)

Makan lada Makan Ramen,
Sudah Baca Harap Komen.

Tapi,law nak komen tu,jgnla stakat komen coretan ini sahaja,coretan lain jangan diabai juga ok?(mengharap ni..).yela,kalau tiada kualiti,gitau je la.akan diperbaiki dari masa ke semasa.. :)

WASSALAM...SEMOGA BERMANFAAT BAGI BLOGGER YANG JARANG MENDAPAT KOMEN DILUAR SANA.....

3 comments:

  1. salam.saja nk bg pndapat., sometime readers ni xnk komen bkn sbb apa..sbb malas dan rsa xperlu pun nk komen..mostly skadar nk tau info ja bkn nk komen sgt.btw, selamat berusaha untuk ke arah lebih maju dlm menyebarkan risalah baginda kpd umat sejagat..wallahualam.

    ReplyDelete
  2. salam.bg komen sket ja.pndpt sy mostly org xbg komen sbb mlas nk menaip pastu rsa xplu pun nk komen apa2.sometime readers ni juz nk bc ja nk amik info bkn nk komen.btw, teruskn usaha dlm menyebarkn risalah baginda kpd umat sejagat.wallahualam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. btol tu btol.....tq for the comment btwy...sbb kekadang readers ni,ske membaca je,asal dapat input,tapi kekadang tertanya,pnulisan camne yg readers ske?sbb kekadang pnulisan yg xd info..pnulisan itulh yg banyak commentnya..hehehe....

      Delete