Dari Nilai ke Putra - PBAKL 2015 yosh!!! - Part 1

Saturday, May 02, 2015 Rahim Aim21 10 Comments

Assalamualaikum dan selamat kembali buat semua para pembaca yang masih menhirup udara yang sama, berpijak di atas tanah yang sama serta diberi nikmat yang sama iaitu nikmat untuk terus hidup. Hari ni, Along baru berpeluang menulis entry terbaru. Disebabkan kepenatan semalam masih jelas terasa sehingga sekarang. Disebabkan kepeningan kepala akibat tidur yang panjang. Baru sekaranglah along dapat menulis PART 1 bagi perjalanan along ke PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR bagi tahun 2015. Kenapa part 1? KErana InsyaAllah, part 2 bakal menyusul pada hari esok. Membawa maksud, along bakal pergi ke PBAKL buat kali yang kedua esok.



Untuk PART 1 ni, dibawah ni ada beberapa keping gambar yang sempat along snap untuk tatapan semua. Semoga ianya dapat membuat hati-hati yang belum hadir ke PBAKL 2015 berkobar-kobar untuk pergi memandangkan esok adalah hari terakhir Pesta Buku tersebut berlangsung.




















Along rasa, tidak usahlah along bercerita melalui penulisan hari ni.Cukuplah korang semua tahu, betapa meriahnya PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR 2015 yang telah berlangsung sejak 24 April 2015 yang lalu dan akan berakhir pada hari esok, 3 Mei 2015. Selepas ini, PART 2 pula akan menyusul. Tunggu dan nantikan ok?


ADIOS para pencinta buku semua..... MAASSALAMAH WA ILALLIQA`.....

10 comments:

  1. wah, nampak syok sungguh dekat sana :D x dan nak p sana. sobs T___T

    mahai juga eh harga tiketnya.. gulp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jomlah pergi Kak AJ... hari ni hari terakhir tau.. :)..

      Nak kata tiket mahal tu.. tak jugaklah... Sebabnya tu tiket pergi dan balik..kalau sekadar pergi je... Baru rm4 lebih..hehehe...

      Delete
  2. sakan dia shopim eeh... nnti lah next week ainaa plk yg shopim sakan. !___!

    ReplyDelete
  3. komen tdi tulis *next week eh? okbaii.

    *next year

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahha..... 2 2 along balas.... next year? Ahha.. rugi xgi tahun ni..ekeke

      Delete
  4. meriahnya ! mmg berlanggar punggung mcm tu !hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan setakat berlanggar punggung.. bersepak terajang pun ada CN..ahha

      Delete
  5. ramai ramai ni boleh pengsan sesak napas hahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.... mujur xpengsan aritu...hehe

      Delete