POHON TANPA BUAH

Saturday, January 16, 2016 Rahim Aim21 2 Comments

POHON TANPA BUAH


Vlog #25 - ILMU TANPA AMAL



Bismillah...
Alkisah...

IHSAN : google

Assalamualaikum.... Dalam dunia ni, kita perlu ingat, kita tidak hidup berseorangan. Kita juga tidak hidup secara berasingan. Along kadang-kadang pening kepala memikirkan masalah orang lain. Apa orang kata tu, kerana nila setitik rosak susu sebelanga? Lebih kurang macam tulah apa yang berlaku. Common Sence itu perlu. Ilmu tu dah ada, tinggal ADAPTASI kan sahaja dalam kehidupan. Itu pun susah ke? Ya... Buat baik itu SANGAT SUSAH. buat benda tak baik? SANGAT SENANG.. Kan? You know what i mean...




Salam Ukhuwah....
Adios...
MAASSALAMAH...

2 comments:

  1. Waalaikumsalam.

    Mula2 dtg jenguk je.
    Org dh bg salam kenalah jwb.
    Eheh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh? haha... Mula2 datang jenguk... akhir-akhir... jadi pembaca tetap yang setia... ngee.... tq sudi singgah..

      Delete